Mødelokaler i Aarhus C. Design og funktionalitet. Topmoderne udstyr. Professionelt værtskab.
Har du interesse i at afholde dit næste møde eller erhvervsfaglige event i stemningsfyldte og smukke mødelokaler i hjertet af Aarhus? Hos boutique- & designhotel, Hotel Oasia har vi mødelokaler til at danne rammen om formelle såvel som uformelle møder, arrangementer og events.
Vores mødelokaler har en central beliggenhed i Aarhus, hvilket gør det nemt og bekvemt for både lokale og internationale gæster at deltage.
Læs mereEventområde
100 m2 eventområde med ideelle faciliteter fra alt til møder, fredagsbar, popup store, receptioner, jobinterview. Lokalerne kan også kombineres med hotellets loungeområde eller værelser/suiter – kun fantasien sætter grænser.
Moderne faciliteter
- Moderne AV-udstyr
- A/C klimakontrol
- Bang & Olufsen skærm og clickshare
- Whiteboards og skrivematerialer
- Mulighed for hybridmøder
Gastronomiske oplevelser
Vi arbejder sammen med nogle af byens bedste restauranter, og kan derfor sammensætte alt fra traditionelle til mere eksklusive oplevelser. Ligeledes kan vi også være behjælpelig med at arrangere middag ude i byen, eventuelt i kombination med et event.
Plenum
Vores store og alsidige lokale er perfekt til både mødearrangementer og events. Med plads op til 25 siddende eller 40 stående gæster kan vi tilpasse os dine behov. Vælg mellem forskellige bordopstillinger, eller udvid til andre områder af hotellet for at skabe et unikt og inspirerende rum.
Boardroom
Mødelokalet som kan rumme op til 12 mødedeltagere, er velegnet til både uformelle såvel som formelle møder, som eks. strategi mødet, bestyrelsesmødet eller til jobinterviews, uden for kontorets rammer.
Kombiner mødet med ophold
Er der behov for overnatning i forbindelse med dit møde eller event, skræddersyr vi gerne en samlet pakke. Og er der ligeledes en del rejseaktivitet til Aarhus med brug for overnatning, har vi mulighed for at tilbyde dig en række fordele med vores firmaaftale.
MØDELOKALE: PLENUM
Dejligt stort lokale med plads til et større mødearrangement eller event. Lokalet er indrettet i samme nordiske designstil som resten af hotellet, hvor æstestik, design og funktionalitet er i højsæde. Ud over design og funktionalitet, betyder værtskab og fleksibilitet også meget for os. Vi ønsker at skabe de bedste rammer for jeres arrangement, og sætter en dyd i at skabe ekstraordinære mødeoplevelser.
Mødefaciliteter
- 66 m2 med banquet/boardroom opstilling
- Direkte dagslys
- 85” Bang & Olufsen skærm
- Velfungerende og hurtigt wifi
- Chromecast og clickshare
- Flipover, posters, clips, tape, blyanter, penne, papir
- Moderne AV-udstyr
- A/C klimakontrol
- Bent Hansen designstole
Forplejning
Det betyder meget for os at skabe en helhedsoplevelse, hvorfor vi også nøje har udvalgt vores samarbejdspartnere, som hver især byder på velsmagende mad. Vi kan efterkomme stort set alle behov og ønsker. Vi tilbyder også sammensatte mødepakker inklusiv forplejning.
Bordopstilling
Se forslag til bordopstilling.
Book lokale
MØDELOKALE: BOARDROOM
Mødelokalet som kan rumme op til 12 mødedeltagere, er velegnet til både uformelle såvel som formelle møder, som eks. strategi mødet, bestyrelsesmødet eller til jobinterviews uden for kontorets rammer.
Mødelokalet er mere intimt, men stadig med fokus på æstetik, design og funktionalitet, så man har de bedste rammer for et vellykket møde.
Har man brug for mere kreative møderammer tilbyder vi også dette. Her har vi mulighed for at lave break-out rooms og inddrage hotellets lounge, hvor der kan skabes forskellige miljøer.
Mødefaciliteter
- 22-24 m2 med banquet/boardroom opstilling
- Direkte dagslys
- 55” Bang & Olufsen skærm
- Velfungerende og hurtigt wifi
- Chromecast og clickshare
- Flipover, posters, clips, tape, blyanter, penne, papir
- Moderne AV-udstyr
- A/C klimakontrol
- Bent Hansen designstole
Bordopstilling
Se forslag til bordopstilling.
Wine Hour
Mandage og torsdage fra kl. 17.00 til kl. 18.00, kan I slutte mødedagen af med et glas kølig vin i vores hyggelige lounge.
Book lokale
Parkering i egen gårdsplads
Vi har en lukket gård med et begrænset antal parkeringspladser, hvorfor der ikke kan garanteres parkering. I stedet anbefaler vi, at du forespørger på parkering i god tid inden dit ophold, og gerne i forbindelse med din booking.
Prisen for parkering i gården er 150 DKK pr. døgn.
Spar 40% – parker kun 250 m fra hotellet
Scandinavian Congress Center
Vi har indgået en samarbejdsaftale med Scandinavian Congress Center, som ligger ca. 250 meter fra vores hotel. Som en del af dette samarbejde tilbyder vi parkeringsbilletter med en rabat på 40%. Prisen for disse billetter er kr. 150 DKK pr. døgn.
Vær opmærksom på, at der gælder særlige regler og vejledninger nedenfor, når du benytter parkeringen ved Scandinavian Congress Center.